شناسه خبر : 89805
دوشنبه 05 ارديبهشت 1401 , 16:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میزبانی گروه جهادی شهدا در مناطق محروم با "سفره پدری"

ذبح ۴ قربانی و توزیع ۲۰۰ بسته غذایی در میان مردم مناطق محروم شهرستان های راسک سیستان و بلوچستان، خوشاب...

فاش نیوز - در شب میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) و به مناسبت ایام شهادت مولای متقیان، حضرت علی(ع)، گروه جهادی شهدا با تأسی از آن حضرت با "سفره پدری" و با |پویش "نان مهربانی" و توزیع نان گرم در میان خانواده های محروم، این سنت های حسنه را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ما، محسن اسماعیلی، مسئول گروه جهادی شهدا با توضیح بیشتر در این باره گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان گروه جهادی شهدا در شب های 19 و 21 ماه مبارک رمضان، با سفره "افطاری ساده" و با پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان مناطق محروم، اقدام به اطعام آنان کرده است.

وی همچنین افزود: ذبح 4 قربانی و توزیع 200 بسته غذایی در میان مردم مناطق محروم شهرستان های راسک سیستان و بلوچستان، خوشاب، ششتمد، سبزوار و روستاهای اطراف شهرری از دیگر اقدامات این گروه جهادی در ایام ماه مبارک رمضان بوده است.

اسماعیلی با بیان این که در بحث بهداشت و درمان نیز عمل چشم یک بیمار و ساخت سرویس بهداشتی انجم گرفت، اظهار داشت: همچنین پویش نذر آب در منطقه قاسم آباد تهرانچی شهرری نیز در حال برگزاری است؛ که باتوجه به محرومیت مردم این مناطق و نبود آب لوله کشی و ناتوانی خانواده های محروم از تهیه آب آشامیدنی بسته بندی شده، این گروه جهادی با اهدای تانکرهای آب هزارلیتری به کمک این خانواده ها شتافت.

مدیر این گروه جهادی در پایان یادآور شد: اقدامات این گروه تنها مختص به ماه مبارک رمضان نیست و در طول سال نیز پویش "نذرنان، نذر آب، ذبح قربانی" استمرار دارد؛ که امیدواریم به کمک خیرین و مردم نیکوکار بتوانیم گرد محرومیت را از چهره مردم این مناطق بزداییم.

* صنوبر محمدی

اینستاگرام
درود بر برادر جهادی جناب اقای اسماعیلی عزیز.
که توجه ویژه به مناطق محروم دارند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi